19.



Tjenis Penis.
Inget jobb idag... tog vaccinet i förrgår och har fått så ont i ryggen att jag varken kan lyfta varor eller barn - så jag tänkte passa på att julstäda det sista och gå till affären och handla. Hade egentligen tänkt fika med Arsi idag, men jag hade helt glömt bort att folk faktiskt går i skolan också! Ist har jag legat under täcket i min åh-så-mysiga säng och haft ett litet The Big Bang Theory marathon. Sjukt kul verkligen, men å andra sidan kanske det bara är jag som ligger och asgarvar för mig själv? Mihihi. Ikväll ska jag föresten få prata med en dietst! Vilket är bra för det är så jäkla (ursäkta) svårt att hitta saker att äta. För mycket försvinner när man ska undvika kolhydrater. Wish me luck. Smackapoff! (Det var längesen nu)


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch vad jobbigt det låter, att inte kunna äta vad man vill utan att man måste tänka på vad det innehåller :/ Vad är din absoluta favoriträtt som du inte kan äta nu? vad saknar du?



Du sökte till Victoria Silvstedts modelagentur va? har jag för mig att du skrev på din blogg för ett tag sen, eller iaf att du skulle söka ;)

2009-12-04 @ 11:50:09
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0