FÖDELSEDAGSFIRANDE


Ny ring och ett stukat finger.

Ja jag vet, jag har varit borta ett tag, men det är inget roligt att blogga om det tar 10 minuter att ens logga in på min profil. Vi håller alltså på att byta ut någonting som har med TV och internet att göra ;), så tills dess att det är klart (nästa vecka nån gång) ägnar jag mig mest åt att jobba och leta julklappar. Fast idag ska jag hem till Frida och fira att hon fyller 19. Önskar att jag inte jobbade imorgon så att vi kunde festa hela natten. Hur som - jag ska ha på mig min nya döskallering och det kommer bli skitball.

Grattis hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket snygg ring :) Hoppas att du får en superbra julafton!

2009-12-24 @ 10:31:37
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0