WORKING NINE TO FIVE



Jag orkade, konstigt nog, dra mig upp ur sängen och jobba imorse... dock utan dusch, frukost och lalala. Hade också min första IBS-lektion idag och jag lärde mig sjukt mycket fakta som lungnade ner mig. Har varit ganska orolig över detta, men nu känns det riktigt bra. Jag hamnade dessutom i en riktigt skön grupp med goa och glada tjejer. Min mages framtid ser ljus ut. :-)

Nu tänkte jag krypa ner i min myspys säng och nana, men imorgon kommer jag hinna berätta om Sthlm och visa mina nyligen hemkomna Jimmy Choo skor!

Kommentarer
Postat av: Anna

Blir spännande att se vilka dina favoritskor var ;)

2009-11-28 @ 23:49:13
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0