RUSSIAN ROULETTE

Någon mer än jag som suttit som klistrad framför Lets Dance ikväll? Äntligen var juryn rättvisa mot Elin Kling! Jag utgjorde annars min egna lilla hejarklack här i soffan. Förövrigt blev jag helt betagen av Ann Wilson och hennes fantastiska smycken! De var verkligen helt UNDERBARA och jag vill så gärna ha dem under någon fancy middag snart. Någon som vet var de kommer ifrån?

Mamma försöker dra med mig till simhallen imorgon. Men! Duktig på att argumentera som jag är lurade jag över henne till den mörka sidan och har nu övertygat henne om att shopping är precis lika bra för figuren och dessutom mycket roligare. Så imorgon blir stan med mami.

Sitter och lyssnar igenom Kents album Röd - förstår inte varför jag inte har gjort det innan? Jag älskar Kent - och funderar på hur jag skulle kunna upphot'a min trista blogg lite. Var tolmodiga, den nya eran är på g.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att Elin var förtjänat den kritiken hon har fått, för hon är verkligen inte bra. Hon kan ju inte dansa och är stel som en pinne i höfterna. Varför hon var bra idag var för att det var jive tror jag, eftersom man behöver ha fotarbete då och hon är ung. Tror tyvärr det kommer bli dåligt igen nästa vecka, men hon är supersöt :)



Jag tycker att Claudia var hur grym som helst idag och jiven gör mig så himla glad. Skulle vilja gå i den dansen :) (dock inte som par:P)

2010-01-22 @ 23:10:47
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Emelie

sluta vara så hård mot lets dance tjejerna anna! minns när vi tjafsade om blondinbella... :p

jag skulle så gärna börja i tiodans!

2010-01-23 @ 15:28:26
URL: http://frokencarlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej det kommer jag verkligen inte ihåg när vi gjorde, men jag säger inte att domarna inte dömer hårt, för lite väl hårda är de.

2010-01-23 @ 20:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0